Karcher Center METISZ | Karcher Webshop Debrecen | Karcher webáruház - Karcher akció, Karcher gőztisztító, Karcher magasnyomású mosó, Karcher porszívó, Karcher gőzporszívó, Karcher vízszűrős porszívó

Switch to desktop Register Login

Általános Szerződési Feltételek

  • A webáruház működésével, megrendelési, szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére:
  • • Cégnév: METISZ-Tomker Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
    • Székhely és telephely: 4028 Debrecen, Kassai út 96
    • Adószám: 24199441-2-09
    • Cégjegyzékszám: 09-09-024006
    • Bejegyző Bíróság megnevezése: Debreceni Törvényszék Cégbírósága mint cégbíróság
    • Számlaszám: OTP Bank. 11738008-21470848-00000000
    • Ügyfélszolgálat email címe: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    • Ügyfélszolgálat telefonszáma: +3652 458 100
    • Kapcsolattartó neve: Géczy Tamás ügyvezető
    • Domain és tárhelyszolgáltatónk elérhetősége: DiMa.hu Kft. Iroda címe, székhelye: 4026 Debrecen, Honvéd u. 1/A 1/1. Általános információ, telefon: 06-52-322-121, ügyfélszolgálat:
    Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ,

  • 1. A vásárlás módja
  • • A vevő szabad böngészés során vagy a keresőmező használata által ismerheti meg a METISZ-Tomker Kereskedelmi és Szolgáltató Kft (székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 96.; cégjegyzékszám: Cg. 09-09-024006; +36 52 458 100 e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ; a továbbiakban: „METISZ-Tomker Kft.”) termékeit annak weboldalán.
    • Vásárlás előtt a vevőnek lehetősége van kedvezményes kuponját beváltani, amennyiben rendelkezik ilyennel. (A METISZ-Tomker Kft. rendszeresen alkalmaz vásárlást segítő kedvezményeket. Ilyen a METISZ-Tomker Kft. által által kiadott kedvezmény-kupon is. Fontos tudni, hogy a kedvezmény-kupon csak teljes árú termék vásárlása esetén váltható be. Leárazott vagy akciós termékekre a kedvezmények, kuponok nem vonatkoznak.)
    • Lehetőség van kiválasztani, hogy a belépés már regisztrált vevőként történik, vagy új vevőként kíván valaki regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha a vevő korábban már regisztrált vevőként vásárolt a METISZ-Tomker Kft. webáruházában, meg kell adnia a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vevőként szeretne valaki regisztrálni, akkor meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer rögzít, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén számlázási és a szállítási címet szükséges megjelölni.
    • A vásárlás, azaz a szerződéskötés technikai lépései:
  • 1. kosárba helyezés;
  • 2. fizetés módjának kiválasztása;
  • 3. fizetési kötelezettséggel járó végleges rendelés leadása (szerződési nyilatkozat megtétele);
    Ezen lépésnél van lehetősége a vevőnek az általa bevitt adatok javítására.
  • 4. A visszaigazoló e-mail érkezése.
    (Minden rendelésről haladéktalanul egy automatikus e-mailt küld a METISZ-Tomker Kft., mely azt igazolja, hogy az adásvételi szerződés létrejött. Amennyiben a visszaigazolás a vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb negyvennyolc (48) órán belül a vevőhöz nem érkezik meg, a vevő mentesülhet a szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a METISZ-Tomker Kft.-hez mint eladóhoz, illetve a vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.)
  • • A megkötendő szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a METISZ-Tomker Kft. rögzíti a szerződést, és ennek egy példányát a termék átvételekor átadja a vevőnek, amennyiben igényt tart rá. A szerződés nyelve a magyar.
    Az online rendelések feldolgozása időtartama az árukészlet állapotától, illetve a bejövő megrendelések számától függ, 2-14 nap.
  • 2. Fizetési módok, átvétel módja, árak
  • Fizetés módja Átvétel módja
  • • Készpénz (Utánvét): Készpénzzel történő fizetés a termékek kiszállításakor. A vevő készpénzben fizeti meg a teljes vételárat és a szállítási költséget. A vevő a számlát a fizetés megtörténtekor kapja kézhez. Amennyiben technikai akadály nincs, a futárszolgálatnál az utánvétes fizetés történhet bankkártyával is.
  • • Előreutalás: Ez esetben a teljes vételárat és a szállítási költséget számlázza a METISZ-Tomker Kft., és a számlát 10 napos fizetési határidőre kiállítva, e-mailben eljuttatja a vevőnek. Megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a megrendelés azonosítót!
    A termékek kiszállítása a számla kiegyenlítése után történik. Az eredeti számlát a megrendelt termékekkel együtt juttatja el a METISZ-Tomker Kft. a vevőhöz.
    A kiszállítás futárszolgálaton keresztül történik. Futárszolgálati partnerünk a Express One Hungary Kft.
    A METISZ-Tomker Kft. árai a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák a szállítási költséget. Bruttó 990 Ft-ot számolunk fel szállítási költségként. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt látható. A szállítási költségen felüli, egyéb költség nem merül fel a vásárlás kapcsán. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a METISZ-Tomker Kft. fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a METISZ-Tomker Kft. azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
  • 3. Szállítás
  • A termék szállítási idejét, mely jellemzően kettő-tíz (2-10) nap. A vevő tájékoztatást kap a szállítási időpontról, melyet megváltoztathat, amennyiben az adott időpontban előreláthatólag az árut nem tudja átvenni.
  • A kiszállítás csak magyarországi címre lehetséges. A csomagot futárral szállíttatja ki a METISZ-Tomker Kft. munkanapokon 08:00 – 17:00 óra között. Amennyiben a csomagot a vevő nem tudja átvenni, a futár ismételten megkísérli a kiszállítást. Ha a vevő a második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen és nem veszi át csomagját, az áru visszaküldésre kerül, és a megrendelés törlődik. Ebben az esetben a vevő visszakapja az általa esetlegesen már megfizetett vételárat.
  • A terméket szállító futár egy címen maximum bruttó 400 000 Ft-ot vesz át, ezen összeg feletti készpénzes vásárlás esetén csak személyes átvétellel veheti át az árut a vevő. (Előreutalásra, természetesen van lehetőség ezen összeg fölött is, ezen esetekben a vevő kiszállítást is kérhet.)
  • 4. Tulajdonjogi kikötés
  • A leszállított áru a teljes vételár kifizetéséig a METISZ-Tomker Kft. tulajdonában marad.
  • 5. Adatok módosítása
  • A vevő a megrendelés összesítő során, melyet a végleges rendelés leadása (szerződési nyilatkozat megtétele) előtt van lehetősége áttekinteni, láthatja és ellenőrizheti, hogy helyes adatokat adott-e meg. Amennyiben az adatok mégsem stimmelnek a megrendelés leadása után, a vevőnek a METISZ-Tomker Kft. ügyfélszolgálatán, (+36 52 458 100) van lehetősége azok javítására. A megrendelések az árukészlet függvényében kerülnek feldolgozásra, ami akár azonnali feldolgozást is jelenthet.
  • 6. Panaszkezelés, fogyasztónak minősülő vevő elállási/felmondási joga
  • Az Ügyfél a termékkel vagy a METISZ-Tomker Kft. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
  • Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):
    • Központi cím: 4028 Debrecen, Kassai út 96
    • Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: 8:00-16:00
    • Telefonszám: +3630 52 458 100
    • E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogását a fent megadott elérhetőségeken terjesztheti elő.
    A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a METISZ-Tomker Kft. azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a METISZ-Tomker Kft. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
  • A telefonon közölt szóbeli panaszt a METISZ-Tomker Kft. kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a METISZ-Tomker Kft. az Ügyféllel köteles közölni.
  • A METISZ-Tomker Kft. az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a METISZ-Tomker Kft. elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
    A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a METISZ-Tomker Kft. köteles öt évig megőrizni.
    A METISZ-Tomker Kft. az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.
  • Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
  • Amennyiben a METISZ-Tomker Kft. és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita METISZ-Tomker Kft.-vel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
    Panasztétel a békéltető testületnél. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Fogyasztóvédelmi hatóság. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita. Bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a METISZ-Tomker Kft. székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
    Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi
    linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.
  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
  • Online vitarendezés 
  • Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portál csak akkor használható, ha Ön az EU-ban él. Az európai online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el: http://ec.europa.eu/odr
  • 7. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló, a 45/2014. korm. rend. szerinti mintatájékoztató
  • „1. Kellékszavatosság"
    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
    Ön a METISZ-Tomker Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
    Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a METISZ-Tomker Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
    „2. Termékszavatosság"
    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    „3. Jótállás"
    Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
    Hibás teljesítés esetén a 151/2003. korm. rend. alapján a METISZ-Tomker Kft. jótállásra köteles a fogyasztónak (fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) minősülő vevőkkel szemben, a fogyasztónak nem minősülő vevőkkel szemben pedig a lentiek szerinti jótállásra kötelezi magát.
    A jótállás időtartama alatt a METISZ-Tomker Kft. köteles helytállni a hibás teljesítésért, és csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A vevő köteles a hibát a hiba felfedezése után haladéktalanul közölni a METISZ-Tomker Kft.-vel. Jótállás alapján a vevő - választása szerint- az alábbi igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a METISZ-Tomker Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a METISZ-Tomker Kft. költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
    A javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
  • Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet 2.§ (1) bekezdése értelmében a jótállás időtartama 1 év. Háztartási kategóriába sorolható termékek esetén a jótálás 2 év, ipari kategóriás terékek esetén 1 év.
  • Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
    Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
  • 8. Adatvédelmi nyilatkozat
  • A METISZ-Tomker Kft. a vevők adatait kizárólag saját szerződései, számlázása és könyvelése dokumentálására, illetve hírlevél küldése céljából használja és tárolja. A vevői adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a futárszolgálatot teljesítő cégeknek (Express One Hungary Kft.). A futárszolgálatot teljesítő cég szerződésben nyilatkozik az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatkezelés mindenkor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően történik. A vevő saját adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre megtekintheti, vagy kezdeményezheti azok módosítását, törlését. A METISZ-Tomker Kft. adatkezelési szabályzata megtalálható a honlapon.
  • 9. Domain név
  • A www.komfort-zona.hu domain név is a METISZ-Tomker Kft. tulajdona. Az oldalon található információk, cikkek bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése nem megengedett. Aki a METISZ-Tomker Kft. webáruházában regisztrálja magát a METISZ-Tomker Kft. adatvédelmi nyilatkozatátt elfogadja. Tárhelyszolgáltatónk a DiMa.hu Kft. Iroda címe: 4026 Debrecen, Honvéd u. 1/A 1/1. - https://www.dima.hu/kapcsolat, általános információ, ügyfélszolgálat: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • 10. FAQ (kérdések, válaszok)
  • - Hogyan lesz kiszállítva a rendelésem?
    A METISZ-Tomker Kft. a megrendelt terméket futárszolgálattal kézbesíti a vevőnek.
  • - Mikor számíthatok a rendelés megérkezésére?
    A megrendelt termékeket géptípustól függően 2-10 munkanapon belül tudjuk kiszállítani. Készlethiány esetén, ez az idő jelentősen meghosszabbodhat, de erről minden esetben értesítést küldünk. Amint a rendelést átadtuk a futárszolgálatnak, egy Értesítés Kiszállításról e-mail üzenetet küldünk a vevő részére a küldemény megérkezésének becsült időpontjáról. A szállítás kizárólag munkanapokon 8-17 óra között történik, pontos időmegjelölés nélkül, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni. Munkahelyre történő kiszállítás esetén kérjük, ügyeljen arra, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét és címét is adja meg Szállítási Címként és tájékoztassa a postázással foglalkozó kollégáját hogy küldeményt vár.
  • - A rendelésem nem kaptam meg.
    Ha kézbesítés során valamilyen probléma merülne fel, a regisztrációkor megadott telefonszámon megpróbáljuk felvenni a vevővel a kapcsolatot.
  • - Módosítani szeretném a szállítási címet.
    Ha a vevő nem kapta meg az értesítő e-mailt a kiszállításról, az adatokat online módosíthatja a Express One Hungary Kft. csomagküldő felületén. Amennyiben megkapta az értesítő e-mailt a kiszállításról, az aktuális rendeléshez tartozó kiszállítási címet nem tudja online módosítani. Ebben az esetben kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
  • - Mennyibe kerül a szállítás?
    Szállítási díja bruttó 990 Ft (az összeg az áfát is tartalmazza). A díjat a rendelés értékéhez automatikusan hozzáadjuk.
  • - Mi történik, ha a megrendelés útközben megsérül?
    Amennyiben a vevő sérülten kapja meg a megrendelt terméket, ne vegye át és azonnal keresse fel ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben már átvette, abban az esetben is haladéktalanul keresse fel cégünket.
  • - Rendelkezésre áll a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex?
    Nem, a METISZ-Tomker Kft.-re nem vonatkozik ilyen magatartási kódex.
  • 11. Vonatkozó jogszabályok
  • Fogyasztóvédelmi Felügyelőség hatósági tevékenysége során alkalmazott fontosabb jogszabályok :
    - Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
    - A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;
    - A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény;
    - A termékfelelősségről szóló 1993. évi X. törvény;
    - Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) korm. rendelet;
    - A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) korm. rendelet;
    Jótállással, szavatossággal (minőségi kifogások intézése) kapcsolatos jogszabályok:
    - 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
    Reklámmal kapcsolatos jogszabályok:
    • A regisztrációval a felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a megadott email címre az üzemeltető reklámot is tartalmazó hírlevelet, illetve kifejezetten reklámot tartalmazó emailt küldjön.
    • Ezúton hozzájárulok személyes adataimnak a METISZ-Tomker Kft. általi, a 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően, a jelen hozzájárulásom visszavonásáig tartó kezeléséhez és feldolgozásához, marketing hírlevelek és ajánlatok küldése céljából.
    • Kijelentem, hogy ismerem a 2011. évi CXII. törvényben és a 2008. évi XLVIII. törvényben meghatározott jogaimat és jogorvoslati lehetőségeimet, különösen, hogy a kezelt személyes adataimról bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését, illetőleg a törvényben meghatározott esetben kérhetem azok törlését vagy zárolását.
    • Tudomásul veszem, hogy a törvényben meghatározott esetben tiltakozhatok az adatkezelés ellen.
    • A nyilatkozat bármikor korlátozás és indoklás nélkül visszavonható. A visszavonó nyilatkozat megtételére, illetve az elektronikus hirdetés küldésének megtiltására mind postai úton, mind pedig elektronikus levél újtán lehetőséget biztosítunk úgy, hogy a nyilatkozatot tevő személy egyértelműen azonosítható legyen /Grt. 6. § (6)/. A hozzájárulás visszavonására biztosított ezen email címről és postai levelezési címről és postai levelezési címről az elektronikus hirdetésben egyértelműen és szembetűnően tájékoztatni kell a címzetteket /Grt. 6. § (7)/.

Error. Page cannot be displayed. Please contact your service provider for more details. (11)

boutique Are you sure that you want to switch to desktop version?